Sunday 23 November 2008

Malas nak kawan dgn ko lagi!!!!

Aku ade kawan pompuan, time dia susah and senang ,insyaAllah aku akan try tolong dia. Even kalo dia x de wit, aku pinjamkn..dia nangis aku pinjamkan gak....bahu aku! Pastu skang nie leh pulak wat x tahu dgn aku, gerammmnyeeee...bajet aku nie macam da x de di dunia ini. Ooooo masa ko susah, ko bg ayat2 manis and touching jee nak wat aku sedih la tu, mentang2 la hati ku ini lembut (chewah ye ye je!) senang2 ko permainkan aku ek kawan!.

Ko mmg x pandai menghargai kawan ko sendiri! Isi lupakan kulit!! Siot ko pompuan!!! Uwaa...skang nie ko sisihkan aku ek x pe ko, aku redha je..tp kalo aku terjumpa ko aku peluk2 pastu aku lempang2 pipi ko itu. (uiks siyes ke ni ?? haha) . Tapi mak aku ckp, bia org wat kite, jgn kite wat org...Hmm ye la mak!! Apepun hargailah kawan2 kite ;) Aku syg kwn2 aku!! :D




No comments: