Saturday 22 November 2008

Kemalasan tahap Jin

hmmm...Assalamualaikum seme..well this is first post, so aku nak cite pasal kemalasan aku pada hari ini...ye la kan nama blog ni pun malas dan rajin... :P well aku kan keje shift, pastu pulak kena keje ari ahad...mana x malas . Pastu pulak semalam kena keje, ari sabtu lak tu. X leh nak enjoy sikit huhuh..nasib baik member aku yg dipanggil sbg "botak" (tp x brape nak botak pun....still ade rambut lagi)...yg rajin membantu aku..walaupun dia memanggil aku.... JAHHHH....ekeke pelat tul mamat nie..semalam aku punyela byk keje...dah la standby pun ade byk keje siot jak...nak 2 pulak smlm member aku best n gumbiranya membaca dan mengkritik blog2 yg ada di dunia ini...huuh..nasib baik aku still leh sabar...kalo idak da cepuk da diorg hahaha gile kejamnye kawan..di pendekkan cite, end of shift tetiba plak application tools kitorg down...YEYEYE leh ronggeng kejap coz it was took for 2 hours to be up...gile la beb 2 jam tu...lama tu..YAHOOO, maka teman2ku yg agak "mesra" pun beronggeng bersama2...ekeke


No comments: