Thursday 31 December 2009

Happy New Year



Salam utk semua,


Kini bermula lah penambahan umur , penambahan ahli keluarga (bakal adik ipar), penambahan kerepot di muka... :( sedey2.. segala nye yg mendatang tidak akan kite ketahui kerana ianya adalah ketetuan Allah yg perlu kite hadapi... Well whatever it is, i must compete with other to get watever i want. Resolutions for this year agak tidak mencabar seperti kata abg ipar aku... resolutions aku ialah "berjimat cermat" ... hmm bg aku mcm mencabar je.. mmg la aku ni tidak boros ataupun kaki shoppping...tp mcm kureng je wit simpanan aku...bermula saat ini, azam aku ialah bermijat cermat...maybe diet mungkin... OH jgn terbeliak mata hokeh!! kekeke..... Oleh itu, syukur kepada Allah dan aku berharap thn 2010 akan lebih memberikan cahaya dan kebahagian dunia akhirat..begitu juga semua ;) amin..


HAPPY NEW YEAR 2010

Tata..

2 comments:

lilieyz said...

marilah kite start mengisi tabung ayam masing2 yang telah mengalami cirit birit yang teruk pada tahun2009..hoyyehhh...Malaysia Bolehh..

Unknown said...

lili ~ hahah iya marilah... sian tabung ayam kamu kok cirit birit ya ?? :P