Monday 18 January 2010

Cap Ayam


Yes Entry kali ini pasal sandal cap ayam..

Aritu aku g beli sandal ala2 wegezs..bajet cun la white kaler lagi...tp tali dia mcm hampeh kembang semacam...mase memula beli mcm nak x nak, pastu adik n abg aku ckp "cun nie, beli la...kite da lmbt nie"... disebabkan masa mendemburui kami, aku pun grab je la..dgn rase kononnye puas ati sbb dr jauh nmpk cun, so bajet kalo org tgk pun x perasan la tali dia kembang semacam...aku pun beli siap dpt diskaun lagi 20 persen sape x nak kan...

Beberapa hari selepas beli , aku pun yakin utk memakainye dgn bangga...org ckp kalo sandal baru kena ckp sesuatu dulu baru pakai, kalo x abis berair kaki aku (melecet)...so aku pun mls nak layan mende2 karut seme tu...aku pun pakai dgn berlagaknye..

1 hari selepas pakai sandal itu, kaki aku berair seperti yg aku jangkakan...maka bermula la episod jln macam angsa, sakit gile pedih nak mampos....sedey aku :(( nasib baik air mata x dirembeskan...huh!

Tobat x pakai da....tp rugi pulak kalo dibiarkan saje begitu saje..so aku pakai balik la lepas kaki aku sehat sepenuhnye.... Pakai punye pakai x smpi 3 ari, satu paku dia yg pertama sebelah kiri da tercabut...cehhh geram nye... nasib baik dia letak byk paku...

Pakai je la dgn sabar....tiada lagi kebanggaan dan keberlagakan akhirnya... :((


No comments: