Tuesday 15 December 2009

tibi BARU

Salam,

Entri pada pagi ini nak cite pasal tibi baru...wahaah beshnye...smlm akak aku bg tau yg kitorg da dpt tibi baru itu...wah beshnye, plat skring lagi tu.. cume aku menjadi sedih bile akak aku ckp melalui SMS "Mia, nanti kalo ko da bgn tdo akak nk ko transfer wit" punah harapan wakaka... RM1000 tu kena transfer...kopak kopak kopak....tp x pe. Apa yg pentinggggg mata ni sedap memandang tibi baru itu.. ;))

So bermula lah episod penambahan kanta spek mata yg dgn confirmnya akan menjadi lebih tebal...uwaaaa sedih sedih...nak kena wat laser operation cmnie :P

Eh jap jap....aku lom cite lagi tibi baru ape kan??? hah mau tau...yiiieeehaaa tibi biasa2 je.... :P nama pun contribution ciput je kan...so tibi biasa je la..wakakaka

Nasib baik la aku x keje mlm td, mcm tau tau je TL aku suh dtg keje pada pagi ini, rupa2nya aku adalah mangsa yg harus memasang segala wayar pada tibi baru itu..alhamdulillah aku ade pengalaman dlm mewayar2 ni...ahaks tul ke tu....mewayar ???

So setelah settle memasang segala wayar yg ade kami sefamili pun gumbira la melihat rancangan astro yg sedia ada melalui tibi baru itu...tp semua org pun macam duduk jauh je dr tibi itu,...kalo idak semua dok depan tibi mcm nak letak je bijik mata kat situ...muehehe....

I'm happy with that new thing in my house....and ayah aku pun happy sbb nanti leh tgk perlawanan bola dgn puasnye...so tibi lama transfer g dapur... ;)

Alhamdulillah rezeki dr Allah ;) last but not least tibi nya ialah Sony BRAVIA HDTV 37 inch.. besh besh...

Well itu aje nak cite....tata

2 comments:

Afzan said...

gmbr weh gmbr! ape gune kamera nokia 2.0MP tu..

Zah said...

wakakaka...nanti la aku aplod... ;)