Tuesday 2 December 2008

Hari ini saya sangat BOSAN

Salam..huhuhuh.. Hari ni mcm terasa teramat sgt tidak ade minat utk bekerja. Asik terasa ngantuk dan malas. Rajin?? lagila..langsung x de..eh ade tapi sikit jek kot..ekeke :P Pastu jadi malas balik...Sehinggakan sebanyak 4/5 kali aku mengecall bf aku (rajin lak gayut :P). Mesti dia pun jadi bosan gak..ekeeke padan muka dia...ala bukan ckp lelama pun.. Mata aku lak sakit, pedih2...nak kata demam x pulak..mungkin panas dlm..tp da minum air byk..ke sbb smlm aku x cukup tdo ?? erm mungkin gak...coz smlm aku tgk cite melayu lama "YATIM MUSTAPHA" bole thn gakla..da lama x tgk cite tu terus jd lupa lak cmne cite dia..tu yg tgk tu and lambat tdo...nasib baik x tetdo mcm aritu ...huhuhu..

arrgghh bosannye! Nak kata x de keje ?? ADE!!! tp malasssss...huhuh mentang2 esok off day (yey2..gumbira riang dlm hati). Tp kalo kena panggil wat OT mmg hampeh la...So today we all only drooling instead of traduce the all staffs in the office. That is not good attitude ok :P (haha mcm la baik sgt :P) huhuh..nasib baik arini x byk kes..apepun alhamdulillah ;)



No comments: